نمایشگر دسته ای مطالب
برگزاری دومین جلسه ی شورای اداری در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد
برگزاری دومین جلسه ی شورای اداری در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد
علی خدایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد، در دومین جلسه ی شورای اداری این ناحیه، با بیان این مطلب افزود: هر دستگاه حکومتی، دو گونه ارباب رجوع درون سازمانی و برون سازمانی دارد و ارباب رجوع درون سازمانی هنگامی که در امور جاری حوزه ی کاری خود بدون دغدغه و چالش باشد، با ارباب رجوع برون سازمانی همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.
وی خواستار همدلی هرچه بهتر و بیشتر کارکنان اداره با یکدیگر شد و گفت: هر کارمند بر اساس معیارهایی که وجود دارد و به او اعلام شده، پذیرفته که در یک مجموعه مشغول خدمت شود، پس تا حدّ توان بدون کمترین معطّلی و ایجاد چالش، امور کاری خود را پیش خواهد برد.
خدایی تاکید کرد: کسب و جذب رضایت ارباب رجوع بسیار ارزشمند و مهم است و در این راستا، مرز فیزیکی بین کارکنان اداری وجود ندارد و نباید اجازه دهیم ناخواسته عدم انجام یا انجام با تاخیر یک امر، موجب انعکاس منفی و یا نارضاتی ایجاد کند.
وی کارشناسان هر سازمان و اداره را متقن ترین افراد در آن سازمان دانست و گفت: نقد باید نسبت به رفتار یک فرد اداری انجام گیرد نه به شخص او
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد گفت: تمام واحدهای اداری ناظر بر ماموریت آموزش و پرورش کار می کنند، هر چیزی نیز در زمان خودش وجهی از واقعیت دارد و زمانیکه ارباب رجوع مطلبی را عنوان و درخواستی دارد، همکاران بایستی در شرایط مختلف به یاری یکدیگر برخاسته و آن درخواست را به اجابت برسانند.
وی خاطرنشان ساخت: نباید به شایعه ضریب داد بلکه باید این ضریب به توجیه داده شود و پالایش مطلب موجب قانع شدن ارباب رجوع می شود.
خدایی همچنین از پیگیریها، انجام مطلوب وظایف، روابط انسانی مثال زدنی بین همکاران ناحیه دو یزد، و تلاش بی وقفه و بدون چشم داشت کارکنان اداری در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش را ستود و تشکّر کرد.
لازم به یادآوریبست: پیش از سخنان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد ، حضّار جلسه به بیان دیدگاهها، نظرات، پیشنهادات و بعضا انتقادات خود پرداختند.